Hogyan tudom átvenni a terméket?
Csomagjainkat kizárólag házhozszállítással, MPL futárszolgálattal küldjük ki, személyes átvételre jelenleg sajnos nincsen lehetőség.
A kiszállítást a Magyar Posta végzi. A kézbesítés előtt sms üzenetben és telefonon értesítenek. Fizethetsz készpénzzel vagy kártyával, amennyiben már kifizetted a terméket utólag már nem kell fizetni.
A csomagot ajánlott küldeményként a kiválasztott címen átveheted, amennyiben a kiszállítás időpontjában nem vagy elérhető, a csomagot átveheted a legközelebbi postahivatalban. Értesítést a küldeményről levélszekrényében találsz.
Hogyan történik a termék visszaküldése és a pénzvisszafizetési garancia?
Mi csakis elégedett, mosolygós vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! A csomag átvételétől 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállalunk, ha a termék nem nyerte el a tetszésedet, vagy ha nem vagy megelégedve vele.
Fontos, hogy csak olyan terméket tudunk visszavenni, amit nem használtál, ezért kérünk, hogy a rendelés kézhezvételét követően azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel.
Az általad visszaküldött csomagot a beérkezést követően megvizsgáljuk, egy módosító számlát állítunk ki és megkezdjük a termék árának visszatérítését. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, küldd el számunkra azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (Barion), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézzük.
Itt tudod jelezni: Pénzvisszafizetési garancia link