Termékleírás:
Egy igazi must-have téli kiegészítő, ami nem hiányozhat a ruhatáradból! Ezek a Téli Érintőképernyős Kötött Kesztyűk nem csak melegen tartanak a hideg napokon, de még a telefonod is használhatod bennük, úgyhogy nem kell lehúzni őket, ha éppen üzenetet írnál! Praktikus és stílusos, pont amire szükséged van a hideg időben.
Tulajdonságok:
- Kényelmes viselet egész napra (Kényelem)
- Univerzális méret, uniszex design (Unisex)
- Érintőképernyős ujjhegyek a könnyű használathoz (Praktikus)
- Klasszikus kötött anyag, amely melegen tart (Stílus)
- Különböző színekben elérhető (Variáció)
Miért vedd meg?
Ha szereted a kényelmes és stílusos kiegészítőket, ezek a Téli Érintőképernyős Kötött Kesztyűk pont neked valók! Nem csak melegen tartanak a hidegben, de még a telefonod is használhatod bennük, így nem kell fázni, ha éppen üzenetet vagy Insta story-t szeretnél posztolni. Praktikus és divatos, ezek a kesztyűk minden Z generációs szívét megdobogtatják!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.