2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »

Kütyüfutár
Kütyüfutár
  • Kategóriák
    • Műszaki cikk és Elektronika 
    • Otthon és Kert 
    • Baba és Tipegő 
    • Állattartás 
    • Szépség és Egészség 
    • Építkezés és Felújítás 
    • Ajándék 
    • Sport és Szabadidő 
    • Divat és Öltözködés 
    • Bútor 
    • Irodaszer és Írószer 
    • Művészet és Hobbi 
    • Jármű és Alkatrész 
    • Játék 
    • Újdonság 
    • Kütyü Toplista 
    • Új év, új lehetőségek 
    • Kategorizálatlan termékek 
    • Népszerűek 
    • Nagy ötletek, kis terekhez 
    • Otthon, Barkács, Lakberendezés 
    • Virtuális termékek 
  • Szállítás
  • Fizetés
  • Kapcsolat

Sikertelen fizetés, teendők

Erős ügyfélhitelesítés, azonosítás

2021-ben a vásárlónak kétfaktoros azonosítás szükséges, hogy online tudjon fizetni webáruházban.

A többlépcsős azonosításhoz a bankok részletes tájékoztatói:

OTP Bank, K&H, Erste Bank, Budapest Bank, Cib Bank, Raiffeisen, Takarékbank


Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

 Kártya jellegű hiba

·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

·         A kártyahasználat tiltott.

·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

·         A kártya lejárt.

 Számla jellegű hiba

·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 Kapcsolati jellegű hiba

·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 Technikai jellegű hiba

·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól SMS-t kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Nyitóoldal

Népszerű kategóriák

Miben más?

Pepita Super Seller

Szavatosság, jótállás

Sikertelen fizetés

Tájékoztatók

Online jogaid

Termékvisszaküldés

Általános szerződési feltételek

Adatkezelési tájékoztató

Fizetés

Szállítás

Elérhetőségek

  • facebook

  • instagram

  • pinterest

  • twitter

Azonnali kedvezmény
minden termékre

Kérje a kedvezményt!

IGEN! Kérem a kupont most
Webáruház készítés
Árukereső.hu Árukereső.hu
Látogassa meg a KütyüFutár webüzletet a ShopManian
argep.hu
olcsobbat.hu
vatera.hu
Ár Radar árösszehasonlító és piac
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Műszaki cikk és Elektronika 
  • Otthon és Kert 
  • Baba és Tipegő 
  • Állattartás 
  • Szépség és Egészség 
  • Építkezés és Felújítás 
  • Ajándék 
  • Sport és Szabadidő 
  • Divat és Öltözködés 
  • Bútor 
  • Irodaszer és Írószer 
  • Művészet és Hobbi 
  • Jármű és Alkatrész 
  • Játék 
  • Újdonság 
  • Kütyü Toplista 
  • Új év, új lehetőségek 
  • Kategorizálatlan termékek 
  • Népszerűek 
  • Nagy ötletek, kis terekhez 
  • Otthon, Barkács, Lakberendezés 
  • Virtuális termékek 
  • Szállítás
  • Fizetés
  • Kapcsolat
Belépés
Regisztrálok
oogle
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.