Megvédi gyermeked a napsütéstől.
Anyaga megszűri a napfényt.
Könnyedén rögzíthető.
Bármilyen típusú autóhoz használható.

Gyakran utaztok autóval és szeretnéd megvédeni gyermeked a napsugárzástól?
Az Autós napellenző elmaradhatatlan kiegészítője a hosszabb-rövidebb utaknak. A nyári hónapokban kisgyermekes családok számára különösen hasznos, hiszen megvédi gyermeked az erős napsütéstől, kellemes árnyékot ad és az autóban lévő hőmérsékletet is csökkenti. A napellenző 4 rétegű anyagának köszönhetően biztos védelmet nyújt, ameddig csak szeretnéd.
Az anyagban található mágnesek segítségével felhelyezése rendkívül gyors és egyszerű. Rögzítsd az autód ablak feletti fém részhez a mágnesekkel, amikor becsukod is a helyén marad és gyermeked sem tudja lerántani. Kompakt méretű, ha már nincs szükség rá össze is hajtogathatod.
Találd meg a gyermekedhez legjobban passzoló mintát a 8 fajta elbűvölő dizájn közül! Amíg ő egy vidám kis színes mintát néz, kívülről csak egy diszkrét fekete alapon fehér felirat fog látszódni.
Tedd elviselhetőbbé gyermeked számára a nyári kánikulát!
A termék tulajdonságai:
Méret: 45x60 cm
Anyag: poliészter
UV védelem
Mágneses rögzítés
Mit rejt a termék doboza?
1 db Autós napellenző gyerekeknek
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.