-
Pár másodperces cipőkötés
Praktikus kiegészítő idősek és gyerekek számára is
Tartós és strapabíró anyagból

Nem szeret nap, mint nap a cipőfűzővel bajlódni?
Mire a cipő felkerül a gyerek már szaladna is, de a tépőzár mindig tönkremegy? Esetleg egyéb problémák miatt nehezére esik lehajolni? Ez a megoldás önnek is tetszeni fog! Ezzel a termékkel is időt spórolva megrövidülnek az indulás előtti pillanatok és könnyebbé válnak. Kialakítása miatt nem fog szétjönni egy nagyobb túrázás, hosszabb séta alkalmalmával sem.

Felhelyezése egyszerű
, csak vágjuk le a felesleges hosszát a cipőfűzőnek, égessük le a végeit, hajtogassuk a nyílásba a végeket, csavarozzuk rá a mágneses csatot és onnanstól a napi használatban csak össze kell a két mágneses csatot illeszteni.
Fontos tudnivalók:
Méret: 100cm
Szélesség: 0,8cm
Anyaga: fém
Cipőfűző színei: fehér, fekete, szürke, bézs, rózsaszín, világoskék
Mit rejt a csomag?
1 pár cipőfűző
2 db mágneses fémcsat
Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként működtetem webshopomat. Mindent elkövetek, hogy 1–3 munkanapon belül házhoz kapd rendelésedet. Bár a csomagolást partnerünk végzi, minden utánkövetést és ügyintézést én, a tulajdonos kezelem – közvetlenül, barátságosan és rugalmasan. Vásárolj tőlem, és éld át a hazai vállalkozói törődést a hét minden napján!
Csapj le rá még ma, a készlet erejéig!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.