-
Bármilyen edényhez használható.
Gyorsan és egyszerűen használható!
Nincs többé véletlen kiborított étel!
Pillanatok alatt leöntheted a felesleges vizet vagy olajat.

Imádod a főzést, de a főtt étel leszűrése gyakran macerás feladat, szeretnéd leegyszerűsíteni? Nem akarod, hogy a leszűrés közben kipotyogó étel kárba vesszen?
Akkor az edény szélére illeszthető szilikon szűrő imádni fogod! Meggátolja, hogy bármilyen étel kiessen az edényből a szűrés során. Könnyedén korrigálhatod az étel alatti víz vagy olaj mennyiségét, anélkül, hogy egy újabb nagy fazekat kéne elővenned!
Mókás kacsacsőr alakú kialakítása mindenki számára mosolyt csal az arcára, a konyhában töltött időt vidámsággal aranyozza be. Tisztítása igazán egyszerű, szilikon anyagára nehezen tapad a szennyeződés, így egy öblítés után máris tiszta. Egyszerűen csak helyezd fel az edénynek a szélére, és már szűrheted is! Szilikon kialakítása miatt bármilyen fazékra, lábasra fel lehet illeszteni, stabilan és biztosan odatapad rá, nem mozdul el.

A Termék tulajdonságai:
Anyaga: Hőálló Szilikon
Mérete: 13x7 cm
Színe: Sárga
Mit rejt a doboz?
1 db Edényre Szélére Illeszthető Szilikon Szűrőt
Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként működtetem webshopomat. Mindent elkövetek, hogy 1–3 munkanapon belül házhoz kapd rendelésedet. Bár a csomagolást partnerünk végzi, minden utánkövetést és ügyintézést én, a tulajdonos kezelem – közvetlenül, barátságosan és rugalmasan. Vásárolj tőlem, és éld át a hazai vállalkozói törődést a hét minden napján!
Csapj le rá még ma, a készlet erejéig!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.