-
Egyedi megjelenést kölcsönöz otthonodnak.
Ettől tátva marad minden vendég szája!
Garantált karácsonyi hangulat a mellékhelyiségben is.
Neked is fontos, hogy otthonod az ünnepekkor karácsonyi köntösbe legyen öltöztetve?
Ízléses és hangulatos dekorációt keresel?
Most megtaláltad! Dobd fel a fürdőszobát egy egyszerű, mégis vidám díszítéssel. Különleges díszítő elemeit garantáltan imádni fogod egyedi kivitelezésének köszönhetően.
Ha fontos számodra a karácsony szelleme, akkor ez az üléshuzat a Te otthonodból sem hiányozhat!
Használata roppant egyszerű, csak helyezd el a kijelölt helyre a huzatot és az majd az első pillantást követően szívmelengető látványt nyújt majd.
Ilyen dekorációval családtagjaid garantáltan nem találkoztak még, hát lepd meg őket a vendéglátáskor az esztétikus látvánnyal.
Legyen az idei karácsonyod a legdíszesebb!
Tulajdonságok:
Anyaga: Szövet
Mit rejt a csomag tartalma?
1 db lábtörlőt
1 db üléshuzatot


Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként dolgozom, minden kommunikációt és ügyintézést személyesen én, a tulajdonos végzem. Így biztos lehetsz benne, hogy kérdéseidre gyors, személyre szabott választ kapsz, és hazai szakértelmet támogatod vásárlásoddal.
Rendeld meg most, és tapasztald meg a hazai kisvállalkozói törődést!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.