-
Univerzális
Legtöbb telefonhoz alkalmazható
360°-os forgatással és dönthetőséggel

Nem tudod, hova tehetnéd a telefonodat kerékpározás vagy motorozás közben? A kerékpárra és motorra szerelhető telefontartót Neked találták ki
Ezt a telefontartót könnyedén szerelheted fel a biciklidre. A telefonodat a szilikon pántok tartják stabilan.
Az eszköz kényelmesen állítható magad felé, mely akár vízszintes és függőleges helyzetbe is állítható.
Termékjellemzők:
Ideális 5,5-8,5 cm közötti szélességű telefonokhoz
Felszerelhető 15-30 mm körméret közötti kormányokra
Használhatod GPS és MP4 lejátszóhoz is.
Színe: fekete/piros
Kompatibilis: akár 6 hüvelykes képernyő méretű telefonok tárolására alkalmas, beleértve az iPhone X-et és az összes iPhone-t, a Samsung Galaxy-t stb
Anyaga: Erős és tartós szilikon szalagok biztosítják, hogy eszközöd szilárdan a helyén maradjon bármilyen göröngyös is legyen az út
360°-os forgatással és dönthetőséggel rendelkezik
Mit rejt a termék doboza?
1 db kerékpárra és motorra szerelhető telefontartó

Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként dolgozom, minden kommunikációt és ügyintézést személyesen én, a tulajdonos végzem. Így biztos lehetsz benne, hogy kérdéseidre gyors, személyre szabott választ kapsz, és hazai szakértelmet támogatod vásárlásoddal.
Rendeld meg most, és tapasztald meg a hazai kisvállalkozói törődést!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.