Tudd mindig, hogy mi zajlik az otthonodban! Legyen a biztonság is garantált!
A mikro kamerát oda helyezed, ahová csak szeretnéd!
Gyakran előfordul, hogy aggódsz, mert lehet nem zártál el mindent otthonodban mielőtt elindultál volna munkába?
Esetleg félsz, hogy betörnek hozzád és mindenféle nyom nélkül kirámolják a lakásodat?
Akkor Neked is jól jönne egy harmadik szem, amelyet otthonodban hagyhatnál, hogy bármikor körül tudj nézni még akkor is, ha épp az irodában ülsz? Ehhez csak be kell szerezned a WiFi-s kamerát és onnantól kezdve láthatod mindig, hogy mi történik épp az otthonodban.
Ezt a hihetetlenül pici kamerát tetszés szerint bármelyik szobádban elhelyezted és nemcsak mobilra, de számítógépre, laptopra is csatlakoztathatod.
A termék tulajdonságai:
Támogatott operációs rendszerek: android, ios
Látószög: 90 fok
360 fokban forgatható
2 MP
Mérete: 4,5 cm*2,6 cm
A súlya 20 g
A kamera nem rendelkezik éjjellátó funkcióval!
A kamera nem mozgásérzékelős, folyamatos felvételt készít.
Mit rejt a termék doboza?
1 db Vezeték nélküli mikro kamera
1 db USB kábel
1 db Kameratartó
Rólunk:
Kis egyéni vállalkozóként működtetem webshopomat. Mindent elkövetek, hogy 1–3 munkanapon belül házhoz kapd rendelésedet. Bár a csomagolást partnerünk végzi, minden utánkövetést és ügyintézést én, a tulajdonos kezelem – közvetlenül, barátságosan és rugalmasan. Vásárolj tőlem, és éld át a hazai vállalkozói törődést a hét minden napján!
Csapj le rá még ma, a készlet erejéig!
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.