2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
4 cserére elegendő pótfejed lesz az elektromos fogkefédhez. Kiváló, ha többen is használjátok a fogkefét a családban. Egészséges időközönként cserélheted le a fogkefe fejet, hiszen több pótfejed is lesz otthon. A legtöbb Oral B elektromos fogkefével kompatibilis. Fontos, hogy az elektromos fogkeféd fejét is rendszeresen lecseréld, ahogyan a manuálissal is tetted! Ha elhasználódik, azonnal pótolhatod valamelyik fejjel a 4 db közül. Különösen ideális abban az esetben is, ha többen használjátok az elektromos fogkefét, mert mindenkinek jut egy, amit cserélgethettek rajta és színes gyűrűkkel meg is jelölhetitek őket, hogy össze ne keverjétek!
Az Oral B fogkefe pótfejek tulajdonságai: Kiszerelés: 4 db Utángyártott Forgófejes fogkefékkel használható: Oral-B fogkefékhez A következő Oral-B típusokkal használható: Oral-B Professional Care Series, Oral-B Professional Care, Oral-B Vitality, Oral-B Pro Health, Oral-B Advenced Power, Oral-B Triumph Nem használható a következő típusokkal: Oral-B Sonic és Cross Action. Mit rejt a termék doboza? 1 csomag Oral B fogkefefej pótfej (4 db)
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.