Az indukciós főzőlapunk kiváló energiatakarékosságot és főzési időt biztosít. Csak a főzőedény alját melegíti fel, és csak azt a területet, ahol használják. A speciálisan tervezett funkcióknak köszönhetően csak egy gomb lenyomásával választhatja ki a főzési folyamatot és a hőmérsékletet. Szeretnél vizet forralni, levest készíteni, rizst főzni, meleg potételhez főzni és még sok mást? Egyszerű, csak egy gomb!
- Tápegység: 230 V, 50 Hz
- Teljesítmény: 2000 W
- Főzőfelület: csiszolatlan fekete kerámia lap 12-20 cm
- 50% főzési idő megtakarítás az elektromos főzőlapokhoz képest
- Automatikus edényfelismerés (automatikus kikapcsolás, ha az edény nem megfelelő)
- 80 °C-270 °C állítható
- 5 speciálisan tervezett főzési funkció
- Vezérlőpanel nagy kijelzővel
- Időzítő ki/be kapcsoló jelzéssel és hanggal
- Villamos energia, hőmérséklet és idő kijelzés
- Külső méretek: 36 x 28 x 7 [cm]
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.