2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Eleged van a gyűrött ingekből? Zavar, hogy folyton kicsúszik az inged a nadrágod korcából? Az elegáns megjelenésed mostantól kifogástalan lehet. Manapság a férfiak egyre kevésbé szeretnek elegánsan öltözni, amin bizonyára az sem segít, hogy a betűrt ingek könnyedén kicsúsznak viselőjük nadrágjából. Az ingtartó hózentróger az ehhez hasonló, feszengést okozó jelenségek megakadályozására lett kitalálva. Segítségével az inged mindig a helyén marad, és megjelenésed garantáltan professzionális lehet.
Hasznos tudnivalók:
Az ingtartó hózentróger egy combra húzható hám, amelyet 3 ponton az inged aljához kell erősítened. Pántjai méretre állíthatóak így kényelmes viseletet biztosítanak. Segítségével nem kell többé attól tartanod, hogy inged kicsúszik és összegyűrődik.
OLVASD EL A KÜTYÜVEL KAPCSOLATOS BLOGCIKKÜNKET!
A hózentróger tulajdonságai:
Mit rejt a termék doboza?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.