Napelemes kerti fényfüzérünk 10, vagy 20 méter hosszú méretben, színes, meleg fehér vagy hideg fehér típusban elérhető. Kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbbet, hogy kerted este is fényárban ússzon. Felszerelheted akár a ház oldalára, oszlopokra, felakaszthatod a fákra, bokrokra, hiszen nincs szükség hálózati csatakozásra a napelemnek köszönhetően. Napközben a nap sugarainak köszönhetően 6-8 óra alatt feltöltődik, majd alkonyat után 4-5 órán át világíthat. Az égők sötétedéskor automatikusan bekapcsolnak, illetve ki, ha a környezeti fény túl erős (≥15lux). A tökéletes működés érdekében a panelt napos helyre kell helyezni és kerülni kell, hogy porral, sárral, hóval szennyeződjön be. Különböző rendezvényeken, kerti partykon, esküvőkön remek dekorációként szolgálhat és még a pénztárcát sem terheli.
Választható méretek:
-10 méteres,100 LED-es
Választható színek:
-meleg fehér
-Üzemi hőmérséklet: ~ -20 °C és ~ + 60 °C között
-Napelem panel mérete: 7,5 cm x 8,5 cm x 2-4 cm
-Cövek mérete: 20 cm
-Füzér hossza: 10 vagy 20 méter
-Súlya: 0,2 kg
Csomag méret:14x7x9 cm
Csomag súly: 0,3 kg
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.