ALphaOne Hd autós kamera G30, fedélzeti kamera
Magyarnyelvű menü
EXtra erős rögzítő korong
Hasznos társ útközben, egy esetleges balesetnél, vagy incidensnél mindent rögzít, és bizonyítható vele ki volt a hibás az adott szituációban. Kristálytiszta felvétel minden körülmények között, hangfelvétellel.
Beépített Gyorsulás érzékelőnek köszönhetően, Baleset esetén autómatikusan menti a felvételt, nem engedi törölni!
Teszt Videó:
Kompakt HD eseményrögzítő kamera mikrofonnal és éjszakai üzemmóddal
Kiváló 5 MP HD képminőség
140 fokos látószögével igazán nagy teret lát be,
Az éjszakai üzemmódnak köszönhetően minden helyzetben tökéletes képet készít
A felvételeket microSD kártyára rögzíti (nem tartozék) max: 32Gb
Autó eseményrögzítéshez, forgalomfigyeléshez is tökéletes
Termék jellemzői:
- Csatlakozó: USB 2.0
- Szenzor: 5 MP HD szensor
- 140 fokos ultra széles látószög
- 4X digitális zoom
- Video felbontás: max. 1920 x 1080 pixels (30 fps)
- Video file formátum: AVI
- Video file méret: 2.5 MB/s (1920 x 1080)
- Memória: TF/Micro SD (Max. 32 GB, nem tartozék)
- Tápellátás: újratölthető akkumulátor (600 mAh)
- Tömeg: 120 g
A készlet tartalma:
- 1 db HD autós kamera
- 1 db tartókonzol
- 1 db szivartöltő
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.