️ Fogadj, vagy kezdeménnyezz hívásokat
egyszerűen!
Helyezd át telefonod funkcióit a csuklódra!
️Kényelmesebbé teszi mindennapjaid.
️Stílusos megjelenést kölcsönöz számodra.
Nem szeretnél egy telefonhívásról se lemaradni? A munkád miatt azonnal kell válaszolnod az emailekre, és hívásokra? Szeretnéd, hogy az órád figyelmeztessen, hogy megfelelő legyen a napi lépésszámod?

Hasznos tudnivalók:
Szeretnél egy okosórát amin keresztül megkapod a facebook, SMS, Gmail stb.. értesítéseidet? Ezentúl akár az órádon keresztül is telefonálhatsz, úgy hogy a telefonod a zsebedben marad. Ezen felül rengeteg egyéb funkcióval rendelkezik, amikről lentebb olvashatsz. Az univerzális okosóra működik minden készülékkel, amely bluetooth funkcióval rendelkezik, legyen az egy okostelefon (Android) vagy táblagép (például.: Samsung S3, S4, S5 Note 2, Note 3, Sony Xperia, stb.…

Az óra funkciói:
Lépésszámláló
Fitness tracker
Üzenet jelző
Emlékeztető
Hívás tárcsázó
Push üzenetek
Alvásfigyelés
Az óra tulajdonságai:
Anyag: Műayag, ABS
Méret: 47*40*11mm
Bluetooth Verzió: Bluetooth V3.0+EDR
Frekvencia: 2.4GHz
Hatótávolság: 10m
Támogatott nyelvek: Magyar, Angol, Francia,
Spanyol, Portugál, Olasz, Német, Török, Orosz
Töltési idő: 1 óra
Beszéd idő: 3 óra
Zene lejátszási idő: 5 óra
Készenléti idő: 120 óra
Energiaforrás: 230 mAh beépített,
újratölthető akkumulátor

Mit rejt a termék doboza?
1 db U80 Bluetooth Okosóra
1 db USB kábel
Ezeket a termékeket is Neked ajánljuk!

Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.