Kényelmes kialakítás.
Tökéletes a parton és a vízben is.
Strandtáskában könnyen befér.
Kar- és fejtámlával.

Hányszor álmodtál már róla, hogy egyszer a vízben lebegve koktéllal a kezedben töltöd a szabadságodat?
Tedd meg az első lépést és szerezd be a nyár tökéletes kiegészítőjét a Felfújható strandfotelt!
A strandfotel fej- és kartámla részénél felfújható párna található, közöttük háló helyezkedik el, így hűsölhetsz a vízben akár egy itallal a kezedben is!
Könnyedén hordozható és tárolható, kényelmesen elfér egy táska vagy hátizsák belsejében.
Válassz a klasszikus tengerkéktől az élénk, vidám színekig és találd meg kedvenced!
Ideális kirándulásokhoz és vakációhoz a tengeren vagy a medence mellett! Ráadásul pumpát is adunk mellé!
Váltsd valóra álmaidat relaxálj a vízben a Felfújható strandfotel segítségével!
A termék tulajdonságai:
Anyag: PVC
Méret: 130 x 122 cm
Szín: pink, világoskék, sötétkék, zöld, sárga, dinnye
Könnyen felfújható és leengedhető.
Mi található a dobozban?
1 db Felfújható strandfotel
l db pumpa
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.