Rengeteg dolgot belepakolhatsz!
Nem kell aggódnod, hogy átázik!
Ha nincs rá szükséged, hajtsd össze!

Sok időt töltesz a suliban így mindig megpakolod a táskát a legszükségesebb dolgaiddal? Rendszeresen jársz sportolni?
Éppen, ezért egy nagy táskára lenne szükséged, amibe minden elfér?
Ez az átalakítható, összehajtható táska nemcsak egy, hanem két szinttel is bővíthető!
Ha nem lenne elég a tároló kapacitás a kihajtás után, a táska alján lévő cipzár segítségével tovább mélyítheted a táskát is! Így garantáltan el fognak férni benne a legfontosabb dolgaid!
Hatalmas tároló kapacitásának hála használhatod iskolatáskaként, viheted magaddal a kirándulások alkalmával, vagy hordhatod benne sport felszerelésedet is!
A termék tulajdonságai:
Vízálló
Kinyitott méret: 41x22x28 cm-től 41x22x50 cm-ig
Anyaga: vízálló szövet
Szín: választható
A termék egyszeresen bővithető!
Mit rejt a termék doboza?
1 db Összehajtható, bővíthető táska, vízálló kézitáska
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.