6 különböző minta boríthatja be a szoba falait!
Meghitt és hangulatos dekorációs elem.
Segíti gyermeked álomba merülését, ha nem mer egyedül aludni a sötétben.
Fénye hangulatos mesevilágot varázsol a szobába!
Gyermeked fél a sötétben?
Vagy csak a szoba esti megjelenését szeretnéd kellemesebbé tenni?
A Kivetítős éjjeli lámpa tökéletes választás a gyerekszobába!
Egyszerre képes meghitt és elbűvölő hangulatot teremteni, ezáltal a legideálisabb éjszakai fény a gyermekek számára.
A lámpa hangulatos fénye elősegíti, hogy a csemeték könnyebben álomba merüljenek.
Fénye egyszerre nyűgőzi le a lurkókat és nyújt számukra biztonságérzetet.
Ráadásul tetszés szerint nyugtató dallamot kapcsolhatsz be és változtathatod a színhőmérsékletet is.
Hogyan vetítheted ki a falra a mintát?
Csak vedd le a lámpa búráját, és már ott is terem a falakon a lámpába elhelyezett minta.
Ha a búrát nem veszitek le, egyszerű lámpaként funkcionál.
A termék tulajdonságai:
Mérete: 13 x 11.8 x 17.8cm
Színe: rózsaszín, fehér, szürke
USB-vel tölthető
6 különböző minta
Mit rejt a termék doboza?
1 db Éjjeli fény, kivetítős lámpa
6 db különböző minta
1 db töltő kábel
1 db távirányító
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.