Letisztult, modern dizájn
Rendszerezés utazások során is
Tágas kialakítás
Helytakarékos

Még nem találtad meg a tökéletes piperetáskát az utazásaidhoz?
Fedezd fel az eleganciát és funkcionalitást egyetlen Kozmetikai táska formájában! Ez a termék tökéletes választás minden olyan nő számára, aki szereti gondosan tárolni és szervezni sminkjét és szépségápolási eszközeit.
A táska tágas belső térrel rendelkezik, amelyben különböző méretű és alakú kozmetikai termékeket tárolhatsz. Könnyen megtalálod benne a helyet sminkszereknek, ecseteknek, parfümöknek és még sok másnak. A zsebek segítségével hatékonyan rendezheted el sminkcikkeidet és kiegészítőidet. A tatyak könnyen hordozható, így ideális utazáshoz vagy a mindennapi használatra is. A cipzáras záródás biztosítja a tartalmak biztonságát. A termék könnyen tisztítható, így mindig tiszta marad.
A termék tulajdonságai:
Méret: 23,5 X 10 X 11 cm
Szín: fekete, bézs, rózsaszín
Anyag: műbőr
Mit rejt a termék doboza?
1 db Kozmetikai táska, piperetáska utazáshoz
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.