Magasabb szintre emelnéd az ugrálókötelezés élményet?
Szeretnél bent is sportolni?
Kompakt megoldást keresel?
Ez a kütyü nemcsak színes de színesítheti edzésterved is a funkcióival!
Ha a megszokott élményre vágysz használd az intelligens kötelet.
Fel szeretnéd túrbózni rutinod? Válaszd a súlyozott golyókat melyek helyen takaritanak meg, csendesek és újabb kihívás elé állítanak!
Számolással se kell törődnöd mert automatikusan számolja a lépéseidet, kalóriát és a távolságot is!
Mozgasd át az egész tested kint, bent, edzőteremben vagy otthon!
Termék jellemzői:
Anyaga: Műanyag, szilikon
Színek: Zöld, rózsaszín, kék
A csomag nem tartalmaz kötelet, csak 2 súlyozott golyót és a nyeleket.
Mit rejt a termék doboza?
1db Okos ugrálókötél
2db Súlyozott golyók
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.