Egyedi 3D-s minták
Szuper ajándékötlet
Különleges dekoráció
Igazi karácsonyőrült vagy? A véredben van a mézeskalács sütés?
Ha egy igazán egyedi sütemény kiszúrót keresel, akkor ne kutass tovább! Ezzel a 8 db-os szett-tel olyan vagány 3D-s mézeskalácsokat készíthetsz, hogy mindenki szája tátva marad!
Próbáld ki és lepd meg családodat és barátaidat! Az elkészült sütik akár különleges díszei is lehetnek otthonodnak!
Ajándékba is tökéletes!
Termék tulajdonságai:
Méret:
Karácsonyfa: 6,3x5,7 cm és 6x4,2 cm
Szarvas: 6,3x5,8 cm és 2,3x3 cm
Hóember: 4x7,2 cm és 4,5x3,4 cm
Szánkó: 4,8x2,4 cm és 6,5x2,5 cm
Szín: Ezüst
Anyag: rozsdamentes acél
Mit rejt a termék doboza?
8 db 3D karácsonyi sütemény kiszúró
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.