Letisztult
Egyszerű
Kompakt
Nem tudod hova tedd telefonodat autódban?
Mindig beesik az ülés alá?
Szeretnél egy stílusos és letisztult kütyüt?
Ez a telefontartó mágnesesen tartja meg mobilodat!
Hajlítható kialakításának köszönhetően úgy alakíthatod ahogy neked a legkényelmesebb!
Diszkrét, letisztult, kicsi és egyszerű, hogy nég véletlen se zavarjon vezetés közben.
Elsősorban iPhone 12, 13, 14, 15 telefonokhoz van kialakítva amelyekben van magsafe lehetőség,
viszont a szettbe tartozik egy fém karika is ami minden más telefont kompatibilissá tesz!
A termék nem tölt semmilyen telefont, csak tartóként szolgál.
Termék jellemzői:
Szín: Fekete
Csatlakozás: Mágneses
Mérete: 212x60x15mm
Mit rejt a termék doboza?
1db Mágneses telefontartó
1db Fém karika
2db Ragasztó
1db Tisztító
1db Matrica
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.