2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Könnyed locsolás, súlyos emelések nélkül! Kerüld el a túlöntözést! Válassz a különböző öntözési módok közül! Érj el oda is, ahová a hagyományos locsolókkal nem tudsz! Könnyed szabályozás és használat!
Nehezen férsz hozzá? Nehéz a hagyományos locsolókanna? Küzd le ezeket a kihívásokat az innovatív kütyünk segítségével! Csak csavard rá a flakonra és könnyedén elérheted az ez idáig nehezen hozzáférhető helyeket is. Válogass a különböző locsolási módok közül! Többé ne aggódj, hogy véletlenül túl öntöződ a virágaidat, mert a kütyü segítségével sokkal egyszerűbb a szabályozás. Klikkelj a kosárba gombra és öntözd a virágaidat egyszerűen és kényelmesen!
A 2 az 1-ben locsolófej tulajdonságai: - Mérete: 9 x 6,5 x 5,3 cm - A legtöbb üveghez illeszkedik - Belső átmérő: 28 mm - Véletlenszerű színkiosztás Mit rejt a termék doboza? -2 az 1-ben locsolófejet
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.