2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Három különböző szín alkalmas szinte minden autó fényvisszaverőjéhez Nyerj időt és/vagy spórolj pénzt magadnak a javítással Egyszerű és gyors, csináld magad elgondolással!
Egy kőfelverődés vagy bármilyen baleset miatt betört a lámpabúra az autódon? Javítsd ki átmenetileg saját magad, amíg nem lesz időd vagy pénzed elvinni kicserélni. Hasznos tudnivalók: Használata: - Tisztítsd meg és töröld szárazra az érintett területet - Mérd le a hiba nagyságát és vágd le a lapból a megfelelő méretet - Távolítsd el a ragasztó hátsó fedőlapját - Helyezd fel a ragasztót úgy, hogy légbuborékok ne maradjanak alatta Percek alatt felteheti bárki, szakértelem nélkül Nem töri, torzítja a fényszóró fényét Bármely autótípus bármely lámpáján felhasználható Időjárás álló Szín: Piros, sárga, átlátszó Méret: 19.6 cm x 9.5 cm Mit tartalmaz a csomag? 3 db különböző színű fényszóró javító lapot
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.