2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Gyors, pontos tisztítás. Tiszta, makulátlan műszerfal. Praktikus, visszahúzható ecsetfej kialakítás. Bármilyen rács, vagy szűk hely közé könnyedén beférkőzik.
A autód belső tisztasága is ugyan olyan fontos, mint a külső megjelenése? Szeretnéd patyolat tisztán tartani a műszerfalat az autódban? Téged is zavar, amikor ellepi a por a rácsokat és kis helyeket az autóban? Akkor az Autókozmetikai Ecset kiválló megoldást jelent számodra! Az elektronikai berendezések egyik legnagyobb ellensége a por, mely a legszűkebb helyekre is beférkőzik, ott makacsul megmarad, nehezen tisztítható. Az ecset kialakításának és hosszú sörtéinek köszönhetően bárhová befér, a szennyeződést onnan eltávolítva. Puha szálainak köszönhetően, a legtöbb durva kefével ellentétben, nem karcolja meg a műszerfalat, vagy a többi tartozékot. Pehelysúlya miatt, akár bárhova magaddal viheted, az ecset szálai egy gombnyomással visszacsúsznak a szárába, ezáltal megvédve azokat, így nem fognak deformálódni vagy kihullani.
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.