2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Ne pazarolj, spórolj! Csupán annyi fogkrémet használj, amennyi szükséges az alapos fogmosáshoz. Mondj búcsút a sok-sok egymás mellé pakolt divatjamúlt fogkefetartó pohárnak! Modern megjelenésének hála ideális kiegészítője lesz a fürdőszobádnak.
Számodra is fontos a tudatosság és a környezetvédelem?Unod a régies fogkefetartó poharakat? Szeretnéd ha a fürdődben is modern, letisztult elemek lennének?A termék egy remekül összerakott és megtervezett kütyü, amely akár az egész család számára kínálhat megoldást a fogkrém pazarlásának problémájára. Kialakításának köszönhetően pontosan annyi fogkrém kerül a fogkefédre, amennyi szükséges.Praktikus és design-os egyszerre!
Szerezd be Te is és szabadulj meg végre a ódivatú fogkrém és fogkefetartó poharaktól! Mivel 3 színben is elérhető, ezért mindenki kiválaszthatja a neki leginkább tetszőt!
A Fogkefetartó, fogkefe fertőtlenítő tulajdonságai:
Szín: fekete, szürke, rózsaszín
Anyag: ABS műanyag
Méret: 11 x 6 x 7 cm
Falra szerelhető (ragasztóval)
Mit rejt a termék doboza?
1 db Falra szerelhető automata fogkrémadagoló
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.