2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
A mozgás szerelmese vagy, de félsz egy esetleges sérüléstől?
A tökéletes megoldás a Kompressziós Térdrögzítő, mely megóvja térdedet a sérülésektől. Különleges kivitelezésének köszönhetően gátolja a húzódások képződését, ugyanakkor megakadályozza az esések általi hegek kialakulását. Ha egy túra után Te is biztos, hogy fájó lábakkal fogsz hazatérni, akkor ezt a térdszorítót Neked találták ki. A Kompressziós Térdrögzítő Tulajdonságai: Anyaga: 32% Spandex 68% Nylon Színe: Zöld Tépőzáras rögzítés Hossza: 27.5cm (Mérettől függetlenül) Mind a két lábra jó!
Választható méretek: S (térd kerülete: 30-35cm, testsúly: 45-60kg) M (térd kerülete: 35-40cm, testsúly: 60-70kg) L (térd kerületet: 40-45cm, testsúly: 70-80kg) XL (térd kerülete: 45-50cm, testsúly: 80-90kg) XXL (térd kerülete: 50-55cm, testsúly: 90-100kg) Mit rejt a terméked doboza? 1db Kompressziós Térdrögzítőt
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.