2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Számolj le az egyszer használatos nejlon zacskókkal és szatyrokkal! A csomag 3 db környezetkímélő, különböző méretű ökozacskót tartalmaz! Újrafelhasználható, könnyedén mosható, kevés helyet foglal el!
Ugye Te is hallottál már a szemétszigetről vagy az egyszer használatos műanyagok környezetkárosító hatásairól? Szeretnél környezetbarátabb módon élni, de nem tudod hogyan fogj hozzá? Első lépésként mondj nemet az egyszer használatos nejlonzacskókra! Használd inkább Te is az Ökozacskókat, amelyek tökéletes alternatív megoldást nyújtanak a nejlon változattal szemben. Akár évekig is alkalmazhatod ezeket a zsákokat bevásárlásokhoz, strapabíró tulajdonságuknak hála.
Az Ökozacskó, ökozsák csomag tulajdonságai: Könnyedén moshatóak, akár mosógépben is Összehajthatók, kis helyen is elférnek Változatos színvilág és különböző méretek: Piros (20 x 31cm), Zöld (33 x 31 cm), Kék (41 x 31 cm) Környezetbarát anyagokból készültek Mit rejt a termék doboza? 1 db nagy méret (kék) 1 db közepes méret (zöld) 1 db kis méret (piros)
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.