2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Neked is meggyűlik a bajod a résekbe beszivárgó vízzel?
Mivel a konyhában és a fürdőszobában elengedhetetlen a víz használata, így az is elkerülhetetlen, hogy a falakon megjelenő kisebb hézagokba és résekbe víz szivárogjon be.
Valószínűleg ez a probléma Neked is sok álmatlan éjszakát okozott már, hisz nemcsak esztétikai hibákat vet fel, de az átázott fal súlyos következményeket is vonhat maga után. Nem is beszélve az ott megtelepedett baktériumokról, amelyek nemcsak lakásodra, de rád is veszélyt jelentenek.
Azonban ezt egy szempillantás alatt megelőzheted az Öntapadós szigetelőszalagnak hála!
A szalagot egyaránt használhatod a mosogató, a kád valamint a zuhanyzó fallal érintkező részeinél, ezáltal védőréteget képezve az érintett felületek között.
Használata pedig roppant mód egyszerű, csak el kell távolítanod a szalag hátuljáról a védőfóliát, majd felragasztani a kívánt felületre.
Tulajdonságok:
Méret: 3.8 x 320 cm
Szín: választható
Rugalmas anyag
Mit rejt a termék doboza?
1 db Öntapadós szigetelőszalag
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.