Ideális strandra vagy tengerpartra.
Csúszásmentes talppal rendelkezik.
Gyorsan szárad és kiválóan tapad.

Gyakran jártok strandolni a családdal?
Szerezz be egy vízicipőt gyermekednek, hiszen így biztonságosan sétálhat nemcsak a strandon, hanem akár a tengerparton vagy a vízben is anélkül, hogy megsértené egy kagyló vagy egy kavics.
Neoprén anyagból készült és rendkívül gyorsan szárad, a talpa pedig csúszásgátlóval van ellátva. Kialakításának köszönhetően könnyedén fel- és levehető.
A Vízicipő védi gyermeked lábát a vízben vagy akár homokos, köves, kavicsos talajon is!
A termék tulajdonságai
Anyag: neoprén
24-25-ös méretű vízicipőhöz - talphossz: 13,5 cm
26-27-es méretű vízicipőhöz - talphossz: 16,1 cm
28-29-es méretű vízicipőhöz - talphossz: 17 cm
30-31-es méretű vízicipőhöz - talphossz: 18,3 cm
32-33-as méretű vízicipőhöz - talphossz: 19,5 cm
34-35-ös méretű vízicipőhöz - talphossz: 21,1 cm
Gyorsan szárad, légáteresztő
Dombornyomott és csúszásmentes gumi talp
Színek: pálmafa, rák, dinó
Mit rejt a termék doboza?
1 pár Vizicipő gyerekeknek
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.