Hűsít a meleg nyári napokon.
Egyszerűen használható.
Hordozható kialakítás.
Praktikus módja a jégkocka készítésének.

Imádod a jeges italokat, koktélokat? Mindig tartasz a fagyasztóban jégkockát, de nehézséget okoz kiszedésük a tartóból?
Ezzel a jégkocka készítő szettel gyerekjáték lesz jég kipattintása a formából!
Csak töltsd fel a rácsot vízzel üdítővel vagy bármilyen itallal, akár tehetsz be gyümölcsöket is ha szeretnéd és helyezd a mélyhűtőbe.
Ha megfagyott helyezd a talpával felfelé a szilikon jégkockatartót az edény tetejére és egy gombnyomással már ki is dobja a tárolóba a kész jégkockákat. Ugye milyen praktikus?
Ezentúl nem fognak elgurulni és összevizezni mindent a hűsítő jégdarabok, mert egyből a tárólodobozba érkeznek.
Készíts hűsítő frissítőket otthon!
A termék tulajdonságai:
Anyag: műanyag, szilikon
Szín: fehér, narancssárga, zöld, lila
A tárolódoboz mérete: 10,9 x 23,8 x 13,5 cm
Hordozható
Mit rejt a termék doboza?
1 db tárolódoboz
2 db szilikon jégkockaforma
1 db lapát
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.