Praktikus
Kiváló dekorációs elem
Lefoglalja a gyermeket utazás közben

Szeretne egy praktikus és egyben kreatív zsebkendőtartót az autójába?
Ez a Mesefigurás autós zsebkendőtartó nem csak tárolásra alkalmas,de vidámabbá is teheted vele a járművedet. Utazások során mindenki kényelmesen eléri ezért nagyon praktikus. A karok végén műanyag kampó található, amelyekkel tetszés szerint, bárhova rögzíthető a tároló. Utazáskor a gyermekek is játszhatnak vele és nem kell aggódni, hogy összekoszolják, mert mosható.
Termék tulajdonságai:
Méret: A testhossza 30 cm, a karok hosszúsága 28 cm
Anyag: plüss, pp pamut
Szín: fekete-fehér, szürke, barna kalózos
Mosógépben mosható
Elfér benne egy 14 cm hosszú,7 cm magasságú zsebkendő csomag
Mit rejt a termék doboza?
1 db Mesefigurás autós zsebkendőtartó
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.