Praktikus
Kiváló dekorációs elem
Lefoglalja a gyermeket utazás közben

Szeretnél egy praktikus és egyben kreatív zsebkendőtartót az autódba?
Ez az Állatos zsebkendőtartó autóba nem csak tárolásra alkalmas,de vidámabbá is teheted vele a járművedet. Utazások során mindenki kényelmesen eléri, nincs többé szükség keresgélésre vagy a zsebkendők kotorászására közvetlenül az utazás közben. A tartó telepítése pofonegyszerű: egyszerűen rögzítsd a tartót az autó üléséhez vagy az ajtó oldalára kialakított speciális csattal, és máris készen áll az útra. Az autós zsebkendőtartóval a kényelem és a funkcionalitás egyesül egyetlen kiváló minőségű termékben. Felejtsd el a zsebkendők szanaszét hagyását az autóban, és válaszd a praktikus megoldást!
A termék tulajdonságai:
Méret: 16 x 11 x 6 cm
Szín: rózsaszín, kék, zöld, barna
Anyag: plüss, szivacs
Mit rejt a termék doboza?
1 db Állatos zsebkendőtartó autóba
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.