Újrafelhasználható
Egyszerűen rögzíthető
Praktikus megoldás
Sok megbontott zacskód van otthon? Unod, hogy állandóan csipeszelgetni kell őket?
Ezzel az Univerzális zacskózáró szett-tel több legyet üthetsz egy csapásra. Legyen szó otthonod bármely részén használatos termékről, ezt bármilyen zacskóra felszerelheted.
Chipses vagy cukros zacskó? Mosóporos vagy öblítős tasak? Mindegyikre használhatod!
Egyszer kell rögzítened a zacskóhoz, utána pedig a kupak segítségével tudod nyitni-zárni.
A felhelyezéshez először illeszd a kupakot a megbontott zacskó vagy tasak szájához, majd rögzítsd a csipesszel, és kész is van!
Többször újrafelhasználható.
Nem kell többé csipesz után keresgélned!
Termék tulajdonságai:
Méret: 13,7x5,2 cm
Szín: Szürke
Anyag: műanyag
Mit rejt a termék doboza?
5 db Univerzális zacskózáró
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.