2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Használható etető -és itatótálként is.
Akasztólyukkal, hogy könnyebben tudd tárolni, amikor nincs használatban.
Csökkenti az emésztési problémák kialakulásának esélyét.
Megakadályozza a habzsolást.
Speciális kialakítású, szilikon etetőtál, amely megakadályozza, hogy a Kiskedvenced túl gyorsan fogyassza el az ételét.
A tál aljában lévő kiemelkedéseknek köszönhetően a kutyus, nem tud habzsolni, így elkerülhetőek az esetleges emésztési problémák, felfúvádások. A kutya játékos formában, apránként tudja csak kiszedni az ételt a tál különböző magasságú kiemelkedései közül, ezáltal lassítható, megakadályozható a túlzott napi ételbevitel. Hordozható, így bárhova magaddal viheted.
A termék tulajdonságai:
Méret: 180 x 130 x 70 mm
Űrtartalom: 1000 ml
Anyaga: Szilikon
Szín: Kék / Zöld
Súly: kb. 138 g
Mit rejt a csomag?
1 darab Összenyomható etetőtál habzsolásgátlóval
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.