Egyszerű tárolás
Krómozott fém
Praktikus
Vigyél magaddal turista evőeszközkészletet a kirándulásaidhoz!
Túrázások, sátrazások, kirándulások esetén sokat számít, hogy mi mennyi helyet foglal el, a turista evőeszközkészlet könnyű és kevés helyet foglal a táskádban. Tisztán tartásához használj semleges és folyékony mosószert. Ne használj karcosodást okozó szereket és eszközöket!
A termék tulajdonságai:
Anyaga: Krómozott fém
Mérete:
Tok (sör és konzervnyitó funkció): 11,5 cm hosszúság, 2,5 cm szélesség
Kanál: 18,2 cm hosszúság, 1,8 cm szélesség
Villa: 17,3 cm hosszúság, 1,8 cm szélesség
Kés: 16,5 cm hosszúság, 1,8 cm szélesség
Hosszúság tokban: 19 cm
Csomag tartalma:
- 1 db kés, 1 db villa, 1db kanál, 1 db tok (sör- és konzervnyitó)
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.