Vezeték nélküli működés.
Érintésérzékelővel van ellátva.
Tökéletes minden buliba.
Szeretsz cukorkát, vagy dióféléket majszolgatni, de utálod mikor közben folyamatosan zörög a zacskó?
Ez a kis kütyü nem fog nagy zajt kelteni, és kiszórni sem fogod belőle azt ami benne van. Mostantól sokkal élvezetesebb és szórakoztatóbb lesz nassolni. Az érintésérzékelőnek köszönhetően hozzá sem kell érned, és biztosan a kívánt mennyiség fog a tenyeredben landolni. Tökéletes akár bulikba, vagy csak egy esti filmnézéshez is.
A termék tulajdonságai:
Anyag: ABS és GPPS műanyag
Kompatibilis: Max. 1,3 cm átmérőjű cukorkával, vagy kemény és félkemény diófélékkel használható
Tápellátás: 3 × AA elem (a csomagolás nem tartalmazza!!)
Méret: kb. 12,5 × 20 cm
Mit rejt a csomag?
1 darab Innovagoods – Mini automatikus cukorka adagolót
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.