Műanyag tokban
Minden szükséges szerszámot tartalmaz
Professzionális és otthoni használatra
Ez a 46 elemből álló készlet műhelymunkákhoz és kisebb otthoni javításokhoz szükséges eszközöket tartalmaz.
A mellékelt fejek sokfélesége lehetővé teszi az autó-, beltéri- és kerti javításokat. Szettünk kiváló minőségű króm-vanádium acélból készült, ellenáll a törésnek és a deformálódásnak. Az egészet egy praktikus tokba csomagoltuk, ahol minden szerszámnak megvan a maga helye.
A termék tulajdonságai:
Anyag: króm-vanádium acél
A tok méretei: 23,5cm x 12,5cm x 4cm
Mit rejt a termék doboza?
6 db TORX csavarhúzó bit: T10; T15; T20; T25; T30; T40
6 csavarhúzó bit, hatszögletű, HEX: 3, 4, 5, 6, 7, 8
3 lapos csavarhúzó hegy: 4, 5,5, 7
3 kereszt típusú csavarhúzó hegy: Ph1, Ph2, Ph3
3 kereszt típusú csavarhúzó hegy: Pz1, Pz2, Pz3
13 dugós bit: 4 mm, 4,5 mm, 5 mm, 5,5 mm, 6 mm, 7 mm, 8 mm, 9 mm, 10 mm, 11 mm, 12 mm, 13 mm, 14 mm
3 hatlapfejű kulcs: 1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm
1/4"-es racsni
Rugalmas hosszabbítás 1/4": hossza 14 cm
1/4"-es tológomb: 11 cm
Csavarhúzó gomb 1/4" fogantyúval: 15cm
1/4" hosszabbítás: 5cm
1/4" hosszabbítás: 10 cm
Tip adapter
Kardáncsukló
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.