Hatékony tárolás és rendszerezés.
Tartós PP műanyagból készült.
4 darab kütyü a csomagban.
Sokoldalú használati lehetőség.

Praktikus és stílusos megoldást kínál a 4 darab falra szerelhető tároló doboz.
Ez a multifunkcionális és fúrásmentes szervező tökéletesen alkalmas a TV távirányító, fülhallgató kábel, vezeték vagy mobiltelefon tárolására.
A falra ragasztható tárolók elegáns designnal rendelkeznek, segítenek helyet takarítani a falon. Erős ragasztóval rendelkeznek, ami hosszan tartó tapadást biztosít.
Tartsd rendezetten és könnyen elérhetően a távirányítókat és más kiegészítőket a falra szerelhető tárolók segítségével!

A termék tulajdonságai:
Anyag: műanyag
Méret: 100 x 85.5 x 25 mm
Vezetékes töltéshez való lyukkal felszerelve
Nem kell fúrás a felhelyezéshez
Mit rejt a termék doboza?
4 db falra szerelhető kütyütartó

Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.