Fájdalommentes italnyitás és kíméletes kezelés.
Hatékony italvédelem rovarok és szennyeződések ellen.
Színes kódolás az italok könnyű azonosításához.
Alkalmazkodik különböző méretű italkonzervekhez és könnyen tisztítható mosogatógépben.

Fedezd fel az új módszert a fájdalommentes italnyitáshoz és a tiszta italélményhez!
Az eszköz használatával elfelejtheted a fájdalmas ujjakat és a letört körmöket. Könnyedén nyithatod ki a dobozt, és kímélheti körmödet.
A nyitó emellett italvédőként is használható, hogy védje italod a rovaroktól és a szennyeződésektől. Amikor kortyolnál egyet, egyszerűen forgasd el az italvédelmet, és élvezd a rovarmentes italt!
A 6 különböző szín segítségével könnyedén megkülönböztethető mindenki itala, nincs több vita a gyerekek között!
Az italvédelem minden standard alumínium konzervhez passzol. Tökéletes piknikekre, kerti grillezésekre, kempingezésre vagy családi/baráti összejövetelekre. Könnyen hordozható és kis helyet foglal.
A nyitó újrahasználható és mosogatógépben is biztonságosan tisztítható. Tartós műanyagból készült, hosszú élettartammal rendelkezik.
Az eszköz rendkívül intuitív használatot tesz lehetővé, még a gyerekek is könnyedén elsajátíthatják. Csak csúsztasd a fület az aljzaton, amíg rögzül, emeld fel a dobozt, majd forgasd el az italvédelmet a szájnyílás fedéséhez. Az egész folyamat kevesebb mint 2 másodpercet vesz igénybe!

A termék tulajdonságai:
Anyag: műanyag
Darabszám: 6 db
Szín: színes
Mit rejt a termék doboza?
6 db színes italnyitó

Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.