LCDH 31 Fali Tartó - Masszív, Kinyújtható Kivitel!
Ez a LCDH 31 fali tartó kiváló minőségű és masszív kialakítású. Kifejezetten 37"-90" képernyőátmérőjű LCD és LED tévék falra szereléséhez lett tervezve, hogy maximálisan kihasználhasd a televíziód adott lehetőségeit és élvezd a nagyobb nézőteret.
A tv tartó akár 63,5 cm-re is kinyújtható, így közelebbről élvezheted a TV adásokat. Amikor pedig már nem használod, könnyedén visszahúzhatod mindössze 6,9 cm-es méretre. Így nem fog helyet foglalni és esztétikus megjelenést biztosít a szobádban.
A szerelése rendkívül egyszerű a beépített vízszintezővel, így garantáltan tökéletesen függőleges és vízszintes pozícióba rögzítheted a televíziód. A fali rögzítő elemeket tartozékként szállítjuk, így semmi másra nincs szükséged a felszereléshez.
A VESA szabványnak köszönhetően a tartó kompatibilis az összes képernyőháttal rendelkező készülékkel. Az alábbi VESA szabványokat támogatja: 200x200, 300x300, 400x200, 400x400, 600x400, 800x400. Így biztos lehetsz benne, hogy a te televíziód is tökéletesen illeszkedik majd erre a tartóra.
Mindemellett a LCDH 31 fali tartó rendkívül stabil és erős, akár 75 kg-ig terhelhető. Így biztonságban tudhatod a televíziódat és nem kell aggódnod, hogy leesik vagy megsérül.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.