A Balletto sorozatba tartozó 8112X típusú konyhai (mosogató) csaptelepek választható színű hajlékony szilikon kifolyó csővel vannak szerelve. A kifolyó cső egyszerű módon más színűre cserélhető. A víztakarékos NEOPERL® perlátor a csaptelep tartozéka.
A Balletto 8112X típusú csaptelep esetében a kifolyó cső a beállított helyzetben és alakban rögzül. A kifolyó csövet igény szerint állthatja be.
Amennyiben a hajlékony csövet más színű csővel kívánja lecserélni, akkor a kívánt színű szilikon csövet külön kell megvásárolni.
MŰSZAKI SPECIFIKÁCIÓ:
Kartus átmérő: 35 mm
Ajánlott üzemeltetési paraméterek
Vízrendszer nyomása: 0,1-0,5 MPa (1,0-5,0 bar)
Hőmérséklet: ≤ 65°C
Üzemeltetési paraméterek határértékei
Hidrosztatikus nyomás *) ≤ 1 MPa (10 bar)
Hidrodinamikus nyomás ≥ 0,5 MPa (5 bar)
Hőmérséklet ≤ 90°C
Perlátor NEOPERL® takarékos
Tömeg 1,3 kg
FIGYELMEZTETÉS!
*) Amennyiben a vízvezetékben a hidrosztatikus víznyomás (az áramlás nélküli víznyomás) folyamatosan nagyobb 5 bar-nál, akkor a csaptelepek megfelelő és biztonságos működtetéséhez a csővezetékbe nyomáscsökkentő szelepet kell beépíteni, amely a víz nyomását 5 bar alá csökkenti.
Külön rendelhető pótalkatrészek a 8112X típushoz:
FEKETE kifolyócső, cikkszám: 81120A
NEOPERL® perlátor, cikkszám: 81120B
Működtető kar, cikkszám:81120D
SZÜRKE kifolyócső, cikkszám: 81121A
FEHÉR kifolyócső, cikkszám: 81122A
KÉK kifolyócső, cikkszám: 81123A
ZÖLD kifolyócső, cikkszám: 81124A
PIROS kifolyócső, cikkszám: 81125A
5 ÉV GARANCIA testre és 2 év általános
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.