2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Sokszor nyaki fájdalommal ébredsz és ez befolyásolja a hangulatodat? Szeretnéd tudni mi a pihentető alvás titka?
Mi tudjuk a megoldást!
Ezzel a memóriahabos ergonomikus párnával javíthatod alvásod minőségét. Memóriahabos belsejének és ívelt kialakításának köszönhetően alkalmazkodik a testedhez, így biztosítva a kényelmes és relaxáló alvást. A párnahuzat puha, légáteresztő anyagból készült, ami szintén hozzájárul a párna által nyújtott kényelemnek. A huzat levehető és mosható, így a higiénia is fenntartható.
Egy idő után deformálódik a párnád és már nem kényelmes rajta feküdni? A memóriahabnak hála többé nem lesz ilyen problémád, mivel a párna mindig visszanyeri eredeti formáját!
A termék tulajdonságai:
Méret: 50 x 30 x 10 cm
Légáteresztő anyag
Levehető párnahuzat
Memóriahabos párnabelső
3 különböző szín
Mit rejt a csomag?
1 db Memóriahabos ergonomikus párna
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.