2025 évre szóló 10%-os kuponajánlat »
Szeretnéd a saját matracodat vinni a terembe, de nem tudod miben elvinni?
Ez a táska kifejezetten jógamatracok és fitness szőnyegek hordozását teszi lehetővé. Matracodat csak egyszerűen össze kell göngyölítened, beleraknod a táskába és már indulhatsz is edzésre!
Nem szeretnél külön táskát vinni a törölköződnek és a fontos irataidnak? Nem is kell, mivel a táska oldalán egy tépőzáras zseb található, ahova belerakhatod a telefonodat és az irataidat, illetve a törölközőnek is van egy külön rekesz a táska tetején.
Hordhatod a kezedben, de akár a válladon is, mivel állítható vállpánttal rendelkezik. A táska 4 különböző színváltozatban elérhető, mindegyik vidám, színes levelekkel borított.
A termék tulajdonságai:
Méret: 16 x 76 cm
Anyag: szövet
Beleillő jógamatrac: 61-66 cm (hosszúság) x 1-10 mm (vastagság)
Tépőzáras zsebbel az oldalán
4 különböző szín
Mit rejt a csomag?
1 db Hordozható táska jógamatrachoz
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.