Újratölthető (USB)
Öregedésgátló és arctisztító
Feszesít és frissít
Az Esperanza GIOIA arctisztító egy csodálatos eszköz az arc és a nyak területének tisztítására és masszírozására.
Hatékonyan tisztít minden bőrtípust. Teljesen eltávolítja a sminknyomokat, a szennyeződéseket és a faggyút, miközben mélyen és alaposan megtisztítja a bőr pórusait. A tisztító beépített akkumulátorral rendelkezik, amelyet szabványos USB-kábellel töltenek. Ez azt jelenti, hogy az arctisztítót mindig magunknál tarthatunk anélkül, hogy aggódnunk kellene az akkumulátorok miatt.
Termék tulajdonságai:
Tápellátás: újratölthető USB (USB vezeték mellékelve)
Li-Ion akkumulátor: 3,7 V 1200 mAh
Teljes feltöltéshez szükséges idő: körülbelül 1,5 óra
Üzemidő teljes akkumulátorral: akár 4,5 óra
3 üzemmód
- vibrációs 3600 ford./perc
- vibrációs 5280 ford
. impulzus 2000-5000 ford/perc
Vízálló - besorolás: IP67
Méret: 13,0 x 8,0 x 3,5 [cm]
Szín: menta
Mit rejt a doboz?
1 db arctisztítót.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.