Otthon és utazások során is
Biztonságos a ruhák számára
Cipők szárítására is
Elege van abból, hogy radiátorokon kell szárítani a ruhát a lakásban? A ClothesDryer elektromos állvány cserélhető karokkal tökéletes pulóverekhez, kabátokhoz, gyapjúhoz és még cipőkhöz is. Válassza a kényelmet télen!
A ClothesDryer egy nagyszerű termék, amelyet otthon és utazásokon is lehet használni. A készülék 2 pár kivehető karral rendelkezik, amelyek kényelmesen tárolhatók, és nem foglalnak sok helyet egy bőröndben. Néhány perc alatt megszáríthatja kedvenc blúzát!
A szárító speciális ABS műanyagból készül, amely tűzálló és biztonságos még a nagyon finom szövetek számára is. Elég egy inget, ruhát vagy blúzt kiteregetni, úgy mint egy hagyományos ruhaszárítón és elindítani a készüléket. A termék vastag, téli pulóverekkel is jól működik.
A szárítóban 2 pár kar van. Az egyik a ruhákhoz, a másik pedig a cipőhöz tervezve. A cipőelem 24,5-44 cm-ig terjed, ami lehetővé teszi, hogy még nagyon magas téli csizmákat is szárítson. Ez egy nagyszerű termék olyan ruhadarabokhoz, amelyeket nehéz radiátoron szárítani.
Termék tulajdonságai:
Anyag: ABS+ABS égésgátló
Teljesítmény: 150W Cipőcsővel
Bruttó tömeg: kb 480g
Csomagolási méret: kb 24,4cmx21,5cmx9,5cm
Feszültség: 110-220V széles feszültség
Áramkimaradás elleni védelem: Igen
Fűtési mód: PTC
Magas fokozat: 350W
Alacsony fokozat: 150W
Időtartam: 1-4 óra
Mit rejt a csomag?
1 db elektromos ruhafogas
1 x vászonhuzat
2 x horog
1 x konverter
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.