Különleges konyhai kütyü
Könnyű használat
Tökéletes palacsinta és tükörtojás!
Végre tökéletes palacsintát és tükörtojást süthetsz! Nem csak az alakja lesz tökéletes körforma, hanem az íze is kifogástalan, valamint ínycsiklandozó lehet csodás látványvilággal, ha ezt a szilikonformát használod! Megkönnyíti a dolgod!
7 rekeszes szilikon palacsinta (pancake) és tükörtojásforma, de készíthetsz vele rösztit és különböző zöldséges tojásos ételeket is.
Ha nincs sok időd reggelente, hogy finom és tápláló reggelit készíts a családnak, akkor Neked feltétlenül ki kell próbálnod! A szilikonforma használatával teljesen egyforma amerikai palacsintákat, vagy tükörtojásokat készíthetsz pillanatok alatt. Nem kell egyesével forgatni őket, egyszerűen a két füllel kiemeled, és megfordítod. A fogantyú, vagy fül természetesen nem lesz forró, nyugodtan kézzel is hozzányúlhatsz.
A szilikon formát kend ki zsiradékkal! Mivel nem vezeti a hőt, így az elkészült étel így nem ég, ragad bele a formába. Egyszerűen csak a tányérra kell borítani és már lehet is enni az elkészült finomságokat.
Termék tulajdonságai:
anyaga: élelmiszeripari szilikon
színe: piros
Mosogatógépben is mosható.
Mit rejt a csomag?
1 db palacsinta-, és tojássütő formát.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.