Egyszerű használat!
Egyedi!
Szórakoztató!
Dekoráld ételeidet és italaidat kedvedre!
Ez a kis toll fantasztikus lehetőségeket rejt magában, ami az ételek és desszertek, de akár kávék dekorálását jelenti. Lepd meg szeretteidet egy személyre szóló kávéval reggel vagy születésnapjukon!
Szinte bármilyen fűszerrel írhatsz és rajzolhatsz vele a kakaón és fahéjon keresztül a piros paprikáig! Bármilyen ételt felvidíthatsz vele!
Használata egyszerű, az adagolóba töltjük a fél kiskanálnyi fűszert, becsukjuk majd egy gomb nyomására megindul a fűszer. Addig szóródik, amíg a gombot nyomva tartjuk. Adagoló fejének köszönhetően egy csíkban „ömlik” ki a fűszer, így majdnem mint egy tollal egyszerűen tudunk írni vagy rajzolni!
Természetesen nem csak az ételt, de a tányért is dekorálhatjuk, így igazán egyedi prezentációt érhetünk el bármilyen ételnél! Remek családi szórakozás lehet, ha a gyerekeknek teret engedve engedjük, hogy ők rajzolhassák meg a saját ételük dekorációját!
A termék tulajdonságai:
- Egyedi díszítést biztosít
- Könnyű használat
- Gyerekek számára is szórakoztató
- Feldob bármilyen ételt, italt
Mit rejt a termék doboza?
1 db Elektromos Food Art tollat, Spice pen-t.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.