Utángyártott pótalkatrész
Benzinmotoros fűkaszákhoz
Ajánlott német vagy kínai gyártáshoz
Jó minőségű, utángyártott berántó szerkezet, amely használható benzinmotoros fűkaszákhoz és akár méretben passzoló benzinmotoros láncfűrészekhez is.
Elsősorban kínai és német gyártáshoz ajánljuk, de megegyezhet számos más márka, pl.: Gardener, Timbertech, Kraftwelle, Eurokraft, Einhell típusaival is. A burkolat anyaga műanyag. Rögzítése négycsavaros, az egymás melletti felfogatási lyukközép 66 mm.
Kérjük megvásárlás előtt ellenőrizze, hogy a műszaki adatok alapján az Ön gépére megfelelő-e ez a pótalkatrész!
Termék tulajdonságai:
Burkolat: Műanyag
Felfogatás: Négycsavaros
Felfogatási lyukközép: 66 mm
Átlós csavartávolság: 95 mm
Szélesség: 84 mm
Max kihúzás: 88 cm
Mit rejt a csomag?
1 db indító szerkezetet.
Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.