Elite Garden® napvitorla - árnyékoló teraszra, erkélyre és kertbe 5 x 5 x 5 méteres méretben vízálló polyesterből
(háromszög alakú)
Minőségi napvitorla választható színben.

Kifeszítve védelmet nyújt a napsütés és az eső ellen. Árnyékában lehűti környezetét és véd az UV sugaraktól.
Az erősített széleknek és a sarkokban kialakított rozsdamentes gyűrűknek köszönhetően könnyen felszerelhető.
A megerősített szegély szélek végett a feszített állapot tartósan megmarad.
Ajánlott feszesen és kissé ferdén felhelyezni, hogy ne maradjanak meg rajta a falevelek.
A napvitorla háromszög alakú (5 x 5 x 5 méter)
Választható színek: bézs, homok, zöld és grafitszürke.
Főbb jellemzők:
- - Mérete 5 X 5 X 5 méter (háromszög alakú)
- - UV szűrő és álló sűrűn szőtt polyester anyag
- - Felfogó gyűrűk rozsdamentes INOX
- - Súlya 180 gramm/m2
- - Vízlepergető
- - 3 db strapabíró kötél van a csomagban a rögzítéshez
Különbség az Elite Garden® HDPE és a Polyester típusok között:
- Elite Garden® HDPE: átengedi a vizet, ezért vízszintesen is felszerelhető.
- Elite Garden® Polyester: nem engedi át a vizet, ezért lejtéssel kell felszerelni.

Gyakran Feltett Kérdések
Mi az a Kütyüfutár?
A Kütyüfutár a webáruházunk, ahol a legfrissebb kütyük, technikai újdonságok és egyedi ajándékok várnak rád.
Mennyi a szállítási idő?
Rendelésed leadásától számítva általában 1–3 munkanapon belül érkezik meg a csomag, bár ez függ a raktárkészlettől és a szállítótól.
Hogyan történik a visszatérítés?
Ha visszaküldöd a terméket, a visszatérítést a választott fizetési mód szerint teljesítjük. Részletes információért kérjük, tekintsd meg a visszatérítési szabályzatunkat.
Hogyan küldhetek vissza terméket?
A visszaküldési folyamat egyszerű: töltsd ki a visszaküldési űrlapot, csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban, majd add fel a csomagot, vagy lépj velünk kapcsolatba a további teendőkért.
Hogyan nyújthatok be reklamációt?
Ha problémád adódik a termékkel, jelezd nekünk reklamációs űrlapunkon vagy e-mailben, hogy mielőbb megoldást találhassunk a helyzetre.
Mi a teendő „Banki utalásos” fizetési mód esetén?
Banki utalás választása esetén rendelésed leadása után emailben elküldjük a számlaadatokat. Kérjük, az utalást a megadott határidőn belül teljesítsd, hogy rendelésed feldolgozása zökkenőmentes legyen.
Ha több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg azokat?
Amennyiben rendelésed több terméket tartalmaz, általában egy szállítmányban kézbesítjük azokat, hacsak nincs eltérő szállítási idővel jelzett termék.
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
Ha a csomag sérülten érkezik, azonnal jelezd az átvétel után, készíts fényképeket a sérülésről, és lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a további lépésekért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
Ha a futár nem talál otthon senkit, a helyi postára szállítja a csomagot, és értesítőt hagy a helyszínen a további teendőkről.